صدا

مانده در گلو

صدا

مانده در گلو

روزگار

یاد باد آن روزگاران یاد باد 

 

یاد باد و یاد باد و یاد باد 

 

یاد ایام کودکی و نوجوانی بخیر ، کاش زمان برمیگشت و چند بار اون دوران تکرار میشد و بعد 

 

عمر تموم میشد 

 

واقعا روزگار سختی شده 

 

سهراب منو ببخشه: 

 

من یک انسانم 

 

حال و روزم خوش نیست 

 

پی یک لقمه نان میگردم 

 

و فراوان هستند 

 

ناکسان گرد کسان 

 

و چه همکارانی 

 

همه دنبال زیر آبی رفتن 

 

جواب خوبی تو بد کردن 

 

و چه احمق هستم 

 

که هنوزم خوبم 

 

شاید این خوبی نیست 

 

نام این ابلهی است 

 

من به دنبال مکانی هستم 

 

که درآنجا نفسی تازه کنم 

 

شاید اینجا خراب آباد است  

 

پی جایی هستم که صفایش خوب است 

 

و هوایش پاک است 

 

و همه یک رویند 

 

.... 

 

 

----------------------------------------------------- 

 

فشار کار چند هفته باعث این پرت گویی ها شده 

 

خیلی سرم شلوغ بود و آخرش جای خسته نباشید فقط حرف شنیدم 

  

اما      این نیز بگذرد

 

حالا چه جوری میگذره و چی پیش میاد بماند. 

 

----------------------------------------------- 

 

مرسی از دوستان وبلاگی که منو فراموش نکردن 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
تو پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

حالم از کودکی بهم میخوره...چقدرررررررررررررر خوبه که نمیشه بهش بازگشت...

دلهای گیج شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://delkadeasman.persianblog.ir/

سکوت....
تنها حرفیست برای نگفتن.
اجازه بدین سکوت کنیم و تامل... که حرف دل ماست اینکه به زبان شما جاریست.

می دونین گاهی فکر می کنم اگر سهراب الان هم بود هیچ وقت شاعر نمی شد....!

گندم سبز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://gandomesabz.persianblog.ir/

سلام سلام

چقدر نزدیک بود
حس این دل نامه ات به حس این روزهای من!
منی که همچنان معتقدم زمان تا به ما رسید خاکستری شد
و تا از ما نگذرد رنگی نمیشود...

پیروز باشی

دلهای گیج شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام
تبریک عید و سال جدید و ... واستون سالی سراسر زیبایی و سرسبزی و با آرامش و سلامتی ارزو می کنم.
اما این ننوشتنتون...ای بابا.
همون عید و تبریک بگم بهتره...تبریک/

علی criest پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://hame-iran.blogsky.com

سلام خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد