صدا

مانده در گلو

صدا

مانده در گلو

مــــــــــــــــــــــــــــــــادر

مادر 

 

 نمی توان وصفش کرد

 

هر که در قالب ابن کلمه درمی آید زمینی نیست 

 

آسمانیت 

 

وجودش پاک ، پر از احساس 

 

پر از معنی  

  

.... 

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

  

* روز مادر آمد و مادر ندارم                                        

 

این حقیقت را چرا باور ندارم * 

  

نمی توانم باور کنم که نیستی ! 

 نمی توانم  

 

سخت است 

 

مگر خودت توانستی باور کنی که مادر نداری ! 

 

من هم نمی توانم 

 

* خسته ام از خانه بی مادری 

 

رفتی و قلبم بشد خاکستری *

 

 

سیاه شدم ! 

 

تنها شدم ، و از همه بدتر یتیم شدم 

 

حال می فهمم که یتیمی چه مفهومی دارد 

 

هر روز برایت اشک می ریزم 

 

اما فایدهای ندارد 

 

این زخم به استخوان رسیده است 

 

تمام نمی شود بی تو بودن 

  

........................... 

 

و قصه بی مادری ادامه دارد اما چه تلخ